Wariant 1
Celem gry jest zdobycie jak najmniejszej liczby punktów karnych w trakcie układania stosu krzeseł. Gracze mogą decydować, ile rund chcą zagrać. Gra może zakończyć się remisem.
Wariant 2
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się swoich krzeseł. Podzielcie krzesła równo między graczy. Gra polega na układaniu krzeseł jednego na drugim tak, aby żadne nie spadło.
Dogrywka
W tym celu gracze usuwają na zmianę po jednym krześle w dowolnym kolorze.
Zawartość: 32 krzesła w 4 kolorach
Ułóż puzzle i wyszukaj elementy pokazane na ramce. Czy uda Ci się odnaleźć je wszystkie? W pudełku znajduje się plakat 1:1 ułatwiający układanie.
Rozmiar obrazka 48x34 cm.
Nadchodzi czas wypiekania! Gra o Tort, słodka gra karciana bez grama zakalca.
Zabłyśniesz kunsztem cukierniczym nie wchodząc do kuchni. Bądź bezwzględny i nie zawahaj się użyć miksera, aby zamieszać rywalami. Możesz polegać tylko na sobie!
W Grze o Tort wcielasz się w mistrza cukierniczego, który zrobi wszystko, aby wygrać turniej. Czujnie przyglądaj się swoim przeciwnikom i nie zawahaj się podkradać im brakujących składników. I pamiętaj, mierzyć się będziesz z graczami, którzy mają chytry plan na zwycięstwo i swoje małe tajemnice...
KARTY WSPOMNIEŃ DLA DZIEWCZYNKI
KARTY WSPOMNIEŃ to pamiątkowy album, w którym rodzice mogą zapisać najważniejsze chwile i ciekawe
wydarzenia z pierwszego roku życia swojego dziecka. Dostępny jest w 2 wzorach - dla chłopca oraz dla dziewczynki.
Album idealnie sprawdzi się jako:
Prezent dla rodziców
Podarunek dla bliskich, np. babci, dziadka
Pamiątka do zachowania na lata
Każdy zestaw zawiera:
Prezentowe pudełko
30 pięknie ilustrowanych kart z podpowiedziami, do zapisywania najważniejszych momentów życia malucha
Karty na dedykację od mamy i od taty
3 karty na dowolne zapiski
Gra przenosi nas do kultowej burgerowni. Gracze wcielają się w speców od grillowania, którzy walczą o prymat w najlepszej knajpce w mieście. Ich zadaniem jest zrealizowanie jak największej liczby zamówień na burgery oraz zadbanie o żołądki i dobre samopoczucie klientów. Rywalizacja jest bezpardonowa. Żaden z uczestników nie cofnie się przed niczym, aby wykosić konkurencję i osiągnąć tytuł Mistrza Burgerów.
Zdecydowanie najszybsza gra słowna! Podejmij wyzwanie i wykorzystaj wszystkie swoje litery, tworząc z nich krzyżówkę. Ale uważaj, zrób to, zanim wyprzedzą Cię Twoi rywale. Nie potrzebujesz kartki, ołówka, a nawet planszy. Najważniejsze jest jednak, że nie musisz czekać na swoją kolejkę! Dynamiczna, szybka i szalona zabawa. Zabierz ze sobą banana - gdziekolwiek się wybierasz!
Gra w BANANAGRAMS jest szybka i zabawna. Często się zdarza, że rozgrywka się kończy, a Wam ciągle jest mało. Proponujemy wówczas grę złożoną z trzech lub pięciu partii. Kto wygra najwięcej partii, zostaje BANANOWYM KRÓLEM!
Zawartość opakowania:
bananowy piórnik
144 płytki z literami
instrukcja
W grze Extra FAKTY gracze wcielają się w dziennikarzy pracujących dla opiniotwórczego tabloidu o nieco wątpliwej renomie. Dwa tryby rozgrywki, to dwa razy więcej zabawy, w trakcie której gracze będą się prześcigać w budowaniu najciekawszych nagłówków. Każdy tytuł składać się będzie z trzech elementów, a od inwencji i pomysłowości uczestników zabawy zależy, czy tematem artykułu okaże się sensacyjna wpadka, nieprzyzwoite zachowanie, czy miłosna intryga.
Zawartość pudełka:
Duża plansza
4 małe plansze
156 płytek tytułów w trzech kolorach (białym - płytki podmiotu, żółtym - płytki orzeczenia, czarnym - płytki dopełnienia)
Kość
Instrukcja
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 2-8
Czas rozgrywki: 20-60 minut
Puzzle edukacyjne to puzzle, które zwrócą uwagę zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Prezentowane puzzle w przyjazny sposób łączą zabawę z nauką oraz pobudzają wyobraźnię i ciekawość świata. Układanka została specjalnie dostosowana do możliwości poznawczych dzieci w wieku 4-7 lat.
Cyferki to doskonała układanka edukacyjna, która oswaja dzieci ze światem liczb. Ćwiczy podstawowe umiejętności matematyczne, orientację w przestrzeni, klasyfikowanie, układanie oraz proste sumy. Doskonałe wprowadzenie w świat zwierząt, liczb i zbiorów matematycznych. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę - dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.Opakowanie zawiera 10 dużych dwudzielnych i dwustronnych kartoników puzzlowych oraz dodatkowe kolorowe elementy do liczenia, a także instrukcję z wieloma propozycjami zabaw.Duże elementy z grubej tektury pokryte są wysokiej jakości farbami, co gwarantuje bezpieczną zabawę, nawet dla małych dzieci. Wyraźne rysunki i żywe kolory są dopasowane do stopnia rozwoju dziecka.Seria Mały Odkrywca to gry edukacyjne dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat. Wszystkie pozycje zostały opracowane przez zespół specjalistów z różnych dziedzin: pedagogiki, filologii, logopedii, socjologii oraz psychologii. Każda z gier została przygotowana, by wspomagać rozwój poznawczy i intelektualny dziecka: rozwija myślenie logiczno-matematyczne, stymuluje rozwój słownictwa i zdolności komunikacyjne, ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, trenuje pamięć i koncentrację, pobudza wyobraźnię oraz kreatywność. Nasze produkty to połączenie zabawy z elementami edukacyjnymi, a jednocześnie twórcze pomysły na spędzenie czasu z dzieckiem.Produkty z serii Mały Odkrywca są testowane przez dzieci oraz pozytywnie opiniowane przez nauczycieli przedszkolnych. Nasze produkty zostały opracowane i wyprodukowane w Polsce.
Jak radzili sobie nasi przodkowie w czasach, gdy nie było Facebooka ani internetu? Jak zdobywali wiedzę i informacje o świecie? Co robili, by się nie nudzić?
Mistrz i przyjaciele proponują ci podróż, która zaczyna się przeszło 1000 lat temu, gdy formowała się nasza ojczyzna. Poznamy wspólnie wiele ważnych wydarzeń naszej burzliwej historii, poznamy wielkich Polaków, którzy ją tworzyli.
Zawartość:
plansza
zestawy kart
pionki 4 sztuki
6 rodzajów banknotów
żetony
detektor odpowiedzi
Gra dla 2-4 graczy
Wiek 8+
Pojazdy to układanka edukacyjna stworzona z myślą o najmłodszych. Dzięki niej dzieci poznają różne pojazdy, dowiadują się, do czego służą i kto nimi kieruje. Podczas radosnej zabawy uczą się nazw różnych środków transportu, ich właściwości oraz nazw osób, które je prowadzą. Propozycje gier zawarte w instrukcji zapewnią ciekawą i rozwijającą zabawę.
Granie trenuje pamięć, ćwiczy umiejętność skupienia uwagi oraz logicznego myślenia.
12 planszetek z pojazdami i osobami, karta zadań i zagadek.
Wiek: 3+
Czy obraliście już swoją strategię na kolonizację Marsa? Pamiętajcie – nie jesteście jedynymi, którzy chcą osiedlić się na czerwonej planecie! Mars 2049 to strategiczna gra, w której zadaniem graczy będzie rozwój własnej kolonii i jak najszybsze dotarcie do Bieguna Północnego. Gromadźcie surowce, wyruszajcie na misje specjalne, budujcie laboratoria, stacje wydobywcze oraz bazy. Ten, kto jako pierwszy dotrze do jedynego źródła wody na planecie zostanie zwycięzcą!
Zawartość pudełka:
plansza,
120 kart (78 kart zasobów, 12 kart drogi, 30 kart misji),
118 żetonów budowli,
48 żetonów zasobów,
kostka
Instrukcja
Wiek graczy: 9+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 45-90 minut
KARTY WSPOMNIEŃ to pamiątkowy album, w którym rodzice mogą zapisać najważniejsze chwile i ciekawe
wydarzenia z pierwszego roku życia swojego dziecka. Dostępny jest w 2 wzorach - dla chłopca oraz dla dziewczynki.
Album idealnie sprawdzi się jako:
Prezent dla rodziców
Podarunek dla bliskich, np. babci, dziadka
Pamiątka do zachowania na lata
Każdy zestaw zawiera:
Prezentowe pudełko
30 pięknie ilustrowanych kart z podpowiedziami, do zapisywania najważniejszych momentów życia malucha
Karty na dedykację od mamy i od taty
3 karty na dowolne zapiski
Kim jest Janusz? Janusz jest świetnym i zrelaksowanym gościem, który umie się odnaleźć w każdej sytuacji. Choć czasem bywa trochę nieporadny, to zawsze wychodzi cało z każdej opresji. "Kim jest Janusz?" to rewelacyjna gra towarzyska, w której rzeczywistych rozmiarów Janusz będzie Waszym najlepszym kumplem! Waszym zadaniem będzie przedstawienie wspólnie z Januszem jak największej liczby haseł w czasie 45 sekund. W rozgrywce będziecie mieli okazję wcielić się między innymi w sportowców, bohaterów znanych filmów i przedstawicieli różnorakich profesji. Zadaniem pozostałych graczy będzie jak najszybsze odgadnięcie tego, co pokazujecie. Gracz bądź drużyna z największą liczbą punktów po 4 rundzie wygrywa grę! A Janusz? Janusz jest zawsze zwycięzcą
Zawartość opakowania:
Nadmuchiwany Janusz
110 kart, na których znajdziecie 440 różnych zadań!
Notes
Instrukcja
Łatka naprawcza
Klepsydra
14+
3-8 graczy
20-30 minut
Czy wiecie, że każdego miesiąca przyswajamy tyle informacji, ile nasi dziadkowie przyswajali przez całe życie? Zaproście do gry rodziców, rodzeństwo lub przyjaciół i zagrajcie w Bystre Główki – grę pamięciową, która pomoże Wam rozwinąć zdolność zapamiętywania!
Bystre Główki to gra karciana, która ćwiczy pamięć i koncentrację. Zadaniem graczy jest zapamiętanie obrazków z zagrywanych kart oraz wymienienie ich w odpowiedniej kolejności. Brzmi banalnie, ale karty specjalne wprowadzają odpowiednią dawkę zamieszania i napięcia. Bystre główki to przyjemny sposób na rozwój poprzez zabawę i wspólnie spędzony czas!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?