KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Teorie komunikacji i mediów część 3

Teorie komunikacji i mediów część 3

  • ISBN: 9788374326520
  • EAN: 9788374326520
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Atut
  • Format: 15.5x22.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 426
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 31,13
     zł
    Cena detaliczna:  45,15 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,13
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj