Teorie komunikacji i mediów część 2
- ISBN: 9788374326513
- EAN: 9788374326513
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Atut
- Format: 15.5x22.6cm
- Język: polski
- Liczba stron: 274
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,17złCena detaliczna: 33,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,17 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.
Redaktorzy tomu