Teorie komunikacji i mediów 5
- ISBN: 9788374328715
- EAN: 9788374328715
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Atut
- Format: 15.5x22.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 400
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,34złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.
Kazimierz Wolny-Zmorzyński