Teoria komunikowania masowego
-
Autor: McQuail Denis
- ISBN: 9788301151539
- EAN: 978830115153902
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 576
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,45złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,45 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
* strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
* organizacji i kulturze mediów;
* treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
* widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
* społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.