Teoria komunikowania masowego
-
Autor: McQuail Denis
- ISBN: 9788301151539
- EAN: 978830115153901
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWN
- Format: 16.3x23.5
- Język: polski
- Liczba stron: 576
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,39złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik do zajęć z teorii komunikacji. Najbardziej zwięzły, najbardziej syntetyczny i najobszerniejszy – pod względem zakresu tematycznego i objętości – podręcznik z dziedziny wiedzy o mediach masowych. Książka składa się z sześciu części, epilogu oraz glosariusza, indeksu i imponującej bibliografii.. Dwie pierwsze części dotyczą teorii ogólnych ujmujących komunikowanie masowe w sposób całościowy i w kontekście systemu społecznego i kultury. Cztery pozostałe omawiają teorie dotyczące poszczególnych ogniw procesów komunikowania masowego: instytucji i organizacji nadawczych, treści upowszechnianych przez media, audytoriów i efektów.