Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum „wirtualnego”
-
Autor: Famuła-Jurczak Anita
- ISBN: 9788375872606
- EAN: 9788375872606
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Impuls
- Format: 16x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 194
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
10,48złCena detaliczna: 19,05 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych” autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.