Systemy promocji przedsiębiorstw
-
Autor: Drzazga Marek
- ISBN: 8320815991
- EAN: 9788320815993
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 15.0x20.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 171
- Rok wydania: 2006
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,12złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,12 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ¦— nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnianiu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkt, cena czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać przewagę konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa.