System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
Modelowanie
- ISBN: 8320816025
- EAN: 9788320816020
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,98złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,98 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".