KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach

Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach

  • ISBN: 978-83-233-4432-2
  • EAN: 9788323344322
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 266
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 23,37
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,37
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Jeszcze 15 lat temu dyskusja o stanowieniu władzy w organizacji nie miała w Polsce zbyt wielkiego sensu. Dyktat funkcjonalistyczny był tak silny, że docierały do nas zaledwie forpoczty nowych trendów i paradygmatów w naukach o zarządzaniu. W ostatnich latach pojawił się jednak i zadomowił w tych naukach interpretatywizm, a teraz nadszedł czas także na postmodernizm. Wielogłos paradygmatyczny stał się faktem, choć oczywiście nadal dominuje podejście funkcjonalistyczne. Dlatego tym bardziej trzeba docenić pracę, która powstała w nurcie dopiero się w Polsce rodzącym, jak również tematykę, którą autor podejmuje. Każdy dyrektor, który poważnie podchodzi do swoich zadań, powinien przeczytać ten tekst, pomyśleć nad badaniami autora. To cudowne lustro dla każdego kierującego, zostawiające przestrzeń do refleksji. Uważam, że przeprowadzone przez autora badania są niezwykle ciekawe i inspirujące. Z recenzji dr hab. Ewy Bogacz-Wojtanowskiej, prof. UJ Marcin Laberschek (ur. 1978) – doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu; pracownik Katedry Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego; autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu w kulturze, mediach i reklamie. Jego zainteresowania koncentrują się na metodologii badań w zarządzaniu humanistycznym, zarządzaniu organizacjami prowadzącymi działalność kulturalną, symbolicznych i kulturowych wymiarach zarządzania, marketingu i reklamy, a także na nurcie marketingu krytycznego, postmarketingu i zarządzania na ponowoczesnym rynku.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj