KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo

Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania
Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką? Sustainablity to nowatorski pomysł na biznes trwały, odnawialny, zdolny przetrwać różne okoliczności, biznes, którego procesy zapewniają mu witalność w nieprzewidywalnym i turbulentnym otoczeniu.

Książka odpowiada w szczególności na następujące pytania:

•    Jak wyglądać będzie przedsiębiorstwo przyszłości?
•    Co stanowi główne czynniki krytyczne jego sukcesu?
•    Na czym polegają nowe paradygmaty w zarządzaniu?
•    Jakie są konsekwencje teorii chaosu dla zarządzania?
•  Na czym polega zarządzanie kluczowymi obszarami w przedsiębiorstwie, takimi jak: zmiana, zaufanie, innowacje, ekologia, wiedza, wirtualizacja, przywództwo, wartość ...

Te i wiele innych istotnych zagadnień wyjaśnia ta publikacja, którą odróżnia od innych pozycji na rynku kompleksowe, odważne i przyszłościowe spojrzenie na problemy zarządzania. Jest więc ona niezbędną pozycją dla Czytelników, którzy pragną być na bieżąco w nowych realiach zarządzania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj