Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych
-
Autor: Kalinowska Alina
- ISBN: 9788366220553
- EAN: 9788366220553
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 16.0x22.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 204
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,83złCena detaliczna: 52,30 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest próbą przedstawienia pogłębionej analizy potocznych koncepcji studentów wczesnej edukacji o uczeniu się matematyki przez najmłodszych uczniów. To właśnie one wyznaczać będą działania podejmowane w roli nauczyciela, oczekiwania wobec ucznia oraz wszystkie konteksty praktyk edukacyjnych. Rozpoznanie tych koncepcji może przyczynić się do określania pewnych potencjalnych zachowań edukacyjnych w przyszłym życiu zawodowym, co pozwala oszacować jakość edukacji przyszłych uczniów. Nauczanie początkowe matematyki będzie miało w przybliżeniu taki charakter, jakie są przekonania obecnych studentów. Ich rozumienie, czym jest wiedza matematyczna, jak się ją konstruuje, jak można jej używać, w pewnym sensie będzie stanowić wskazówkę dla sposobu postrzegania matematyki przez uczniów zarówno w początkowym okresie nauczania, jak i w dorosłym, pozaszkolnym życiu.