
Strategie zarządzania wiedzą
Modele teoretyczne i empiryczne
nowość
- ISBN: 978-83-208-2046-1
- EAN: 9788320820461
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 237x163x14mm
- Język: polski
- Liczba stron: 228
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
38,79złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,39 zł
x
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy. Autorki przedstawiły: specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy; kategorie wiedzy przedsiębiorstwa; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; klasyfikację strategii zarządzania wiedzą; strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.