Strategie zarządzania na rynku mediów
-
Autor: Kung Lucy
- ISBN: 9788326438080
- EAN: 9788326438080
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.6
- Język: polski
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,74złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN!
Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera.
Dzięki lekturze książki dowiesz się:
? jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym,
? jaki model przywództwa przyjąć,
? jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania,
? jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej.
Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych.
Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.