KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Strategie zarządzania na rynku mediów

Strategie zarządzania na rynku mediów

  • Autor: Kung Lucy
  • ISBN: 9788326438080
  • EAN: 9788326438080
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.5x23.6
  • Język: polski
  • Liczba stron: 320
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 41,74
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera. Dzięki lekturze książki dowiesz się: ? jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym, ? jaki model przywództwa przyjąć, ? jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania, ? jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej. Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych. Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj