Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
-
Autor: Modliński Artur
- ISBN: 9788381426190
- EAN: 9788381426190
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17.0x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 266
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,22złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,22 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.