Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Etapy i formy
- ISBN: 9788381425469
- EAN: 9788381425469
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,26złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,26 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.