Strategiczne zarządzanie innowacjami
Strategie małych i średnich przedsiębiorstw IT
- ISBN: 9788376414591
- EAN: 9788376414591
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,38złCena detaliczna: 40,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,38 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej ? brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach