Strategiczna karta wyników firm usługowych
-
Autor: Tyagi Rajesh K. Gupta Praveen
- ISBN: 9788301162597
- EAN: 9788301162597
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
46,29złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,29 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do:
-menedżerów firm usługowych,
-specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
-studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
-przedsiębiorców.