KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Sternicy mediów

Sternicy mediów

Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

  • ISBN: 978-83-01-23234-4
  • EAN: 9788301232344
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 436
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 101,41
     zł
    Cena detaliczna:  139,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,05
x
x
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj