Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
-
Autor: Nierenberg Bogusław
- ISBN: 978-83-01-23234-4
- EAN: 9788301232344
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 436
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
101,41złCena detaliczna: 139,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,05 zł
x
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.