Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
-
Autor: Świeszczak Krzysztof
- ISBN: 9788381428873
- EAN: 9788381428873
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Język: polski
- Liczba stron: 218
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,94złCena detaliczna: 42,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.