Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności Socjologiczna analiza zjawiska
-
Autor: Małgorzata Kozioł
- ISBN: 978-83-8095-978-1
- EAN: 9788380959781
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Impuls
- Format: 265x160 mm
- Liczba stron: 266
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,25złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł
Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.