Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa...
-
Autor: Anna Wolak-Tuzimek
- ISBN: 9788381022378
- EAN: 9788381022378
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16,4x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 336
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
71,96złCena detaliczna: 95,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,96 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstw, wskazując, iż we współczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. W części empirycznej książki zaprezentowano wyniki badań dotyczące wpływu koncepcji CSR na konkurencyjność przedsiębiorstw. Badaniami objęto ekspertów oraz menedżerów dużych przedsiębiorstw i na podstawie uzyskanych opinii opracowano cztery modele konkurencyjności oraz sformułowano wskazówki praktyczne dla menedżerów. Recenzowana monografia podejmuj