Siła pozytywnych opinii
Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
-
Autor: John Jantsch
- ISBN: 9788362195862
- EAN: 9788362195862
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 15.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 284
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,80złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,80 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.