KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Sieci w gospodarce

Sieci w gospodarce

  • ISBN: 9788320820713
  • EAN: 9788320820713
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 200
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 43,69
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,69
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu ?konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci?. Autorzy książki ? pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ? chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż ? odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów wyższych uczelni różnych typów, ale może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj