KATEGORIE [rozwiń]

Sestero Greg

Okładka książki The Disaster Artist. Moje Życie Na Planie The Room, Najlepszego Złego Filmu Na Świecie

39,90 zł 29,71 zł


Z planu najlepszego złego filmu świata Niezwykła opowieść o Tommym Wiseau – pewnym niezwykle bogatym człowieku w nieokreślonym wieku i o niejasnym pochodzeniu (najprawdopodobniej z Poznania!), który w 2003 roku nie tylko napisał, wyprodukował oraz wyreżyserował słynny film The Room, ale także odegrał w nim główną rolę. Produkcja kosztująca 6 milionów dolarów zarobiła zaledwie 1800 dolarów i po dwóch tygodniach zniknęła z kin. Dziś znana jest jako najgorszy film świata i stanowi fenomen na skalę światową. Nie trzeba jednak znać ani lubić The Room, aby pokochać historię o tym, jak Tommy Wiseau wbrew wszelkim zasadom sztuki i biznesu osiągnął swój wymarzony cel – sławę. The Disaster Artist opowiada o spotkaniu i przyjaźni dwóch aktorów kultowego filmu, Tommy’ego Wiseau oraz Grega Sestero. To nie tylko przezabawny portret niecodziennego celebryty, ale także wciągająca i poruszająca opowieść o spełnianiu marzeń. Książka znalazła się na liście bestsellerów „New York Times”, a James Franco nakręcił na jej podstawie film nagrodzony dwoma Złotymi Globami i nominowany do Oscara. To może być najważniejsza książka w dziejach literatury. „The Huffington Post” The Disaster Artist dostarcza fascynujących ciekawostek... Sestero porywa nas w podróż z futbolowych rozgrywek w Golden Gate Park na absurdalny, zbudowany na parkingu samochodowym plan filmowy, dorzucając po drodze ostre jak brzytwa przemyślenia i wywołujące szczery śmiech żarty. „Los Angeles Magazine” The Disaster Artist to najbardziej szczera książka o przyjaźni, jaką czytaliśmy. „Los Angeles Times” Popłakałem się ze śmiechu. RollingStone.com
Okładka książki The Disaster Artist

49,00 zł 42,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

At one point in this zany retelling of the worst film in the world, The Room by man of mystery Tommy Wiseau (James Franco, who also directs), a peeved script supervisor in the shape of Seth Rogen says something along the lines of: “Let’s go to a bar and erase all memory of today.” Which is a pretty accurate description of my post-match analysis of Scott Neustadter and Michael H. Weber’s screenplay which is itself based on the non-fiction book of the same name by Wiseau’s co-star Greg “Baby Face” Sestero (Dave Franco whose radiant smile more than lives up to his character’s nickname). To be clear, James Franco’s performance is a hoot: his accent a cross between Charlie Chan and Count Dracula; his physicality the bastard child of Ozzie Osbourne and a zombie from Night of the Living Dead; his age a movable feast identical to whoever is standing before him; and the financial backing for his six million dollar vanity project shrouded in mystery. And it’s obvious that he and his brothers Dave and Tom, not to mention a conveyor belt of A-listers in small cameo roles (Bryan Cranston, Judd Apatow and Zac Efron to name but three) are having a hoot. But for the audience, the hoot-o-meter rarely strays from titter to belly laugh.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka