Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce
-
Autor: Jarocki Mariusz Marzec Paweł
- ISBN: 9788323143574
- EAN: 9788323143574
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 206
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,22złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne.
Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie.
Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).