Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
-
Autor: Chłodnicki Marcin Karel Andrzej
- ISBN: 9788301213183
- EAN: 9788301213183
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,44złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,44 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi,
uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
poprawić rentowność i stabilność biznesu,
oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i co najważniejsze zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
przygotować lepsze i unikatowe usługi,
uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
poprawić rentowność i stabilność biznesu,
oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i co najważniejsze zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.