Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania
-
Autor: Zajdel Krzysztof
- ISBN: 978-83-8294-221-7
- EAN: 9788382942217
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Impuls
- Format: 160x242 mm
- Liczba stron: 106
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
23,12złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,12 zł
Selfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów.
W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni - grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. - ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób.