Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Lojalność w dobie zmian technologicznych
-
Autor: Chmielewska Aleksandra
- ISBN: 9788380174511
- EAN: 9788380174511
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: ELIPSA Dom Wydawniczy I Handlowy
- Format: 168x242 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 362
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
44,13złCena detaliczna: 50,40 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,13 zł
x
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.
W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.