Rynek mediów w Polsce
Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
- ISBN: 9788375458251
- EAN: 9788375458251
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 23.6x16.0
- Język: polski
- Liczba stron: 318
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,08złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,08 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).
Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej".
prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie