KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Rozwój nowego produktu

Rozwój nowego produktu

Metody i uwarunkowania

  • ISBN: 9788320816921
  • EAN: 9788320816921
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 308
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 45,19
     zł
    Cena detaliczna:  60,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,19
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj