Rozwój nowego produktu
Metody i uwarunkowania
-
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
- ISBN: 9788320816921
- EAN: 9788320816921
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 308
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,19złCena detaliczna: 60,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,19 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.