KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Rozwój nowego produktu

Rozwój nowego produktu

Metody i uwarunkowania

  • Autor: Rutkowski Ireneusz P.
  • Format: 16.2x23.7cm
  • ISBN: 9788320816921
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Liczba stron: 308
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 48,99

     zł

    60,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE