
Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
-
Autor: Lakomy Mirosław
- ISBN: 9788389701190
- EAN: 9788389701190
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Maternus Media
- Format: 15.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 96
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,52złCena detaliczna: 18,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.