Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
- ISBN: 9788376110844
- EAN: 9788376110844
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 16.0x22.5cm
- Język: polski
- Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
- Liczba stron: 280
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,07złCena detaliczna: 28,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.