KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Rewolucja w raportowaniu biznesowym

Rewolucja w raportowaniu biznesowym

Interesariusze, konkurencyjność, społeczna odpowiedzialność

  • ISBN: 9788376413464
  • EAN: 9788376413464
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Difin
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 260
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 42,50
     zł
    Cena detaliczna:  52,50 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,50
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka, którą Autorka proponuje czytelnikowi?menedżerowi, pracownikowi korporacji czy firmom sektora MŚP, studentowi i innym zainteresowanym ? to próba odpowiedzi na cztery pytania: co raportować?, komu raportować?, po co raportować? oraz jak raportować? Zaproponowane wskazówki, mające bez­pośrednie zastosowanie do praktyki biznesu, poparte zostały przykładami raportowania światowych liderów społecznej odpowiedzialności, takich jak BASF, P&G, Wal-Mart czy BAT.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj