
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
- ISBN: 9788320823967
- EAN: 9788320823967
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 250x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 138
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,07złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,70 zł
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.