KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Relacje z mediami

Relacje z mediami

Przewodnik

  • ISBN: 9788376015170
  • EAN: 9788376015170
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 152
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,19
     zł
    Cena detaliczna:  41,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,19
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek. Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w czasie prosperity. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc między innymi: co stanowi motywację dla prasy, dlaczego dziennikarze zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń, w jakim celu dziennikarze zadają poszczególne pytania, w jaki sposób media decydują o wyborze materiału. Umiejętność kontrolowania relacji z mediami i skutecznego przekazywania im wiadomości może zadecydować o istotnej przewadze konkurencyjnej firmy. Korzystając z rad zawartych w tym przewodniku, przedstawiciele kadry zarządzającej, właściciele firm, pracownicy działów marketingu i wszyscy zainteresowani funkcjonowaniem mediów przekonają się, że umiejętności tej można się nauczyć.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj