KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

54,91 zł
64,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł

33,54 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,54 zł

102,08 zł
119,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,00 zł

44,87 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,67 zł
Okładka książki The Five Dysfunctions of a Team

109,00 zł 79,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,89 zł

In The Five Dysfunctions of a Team Patrick Lencioni once again offers a leadership fable that is as enthralling and instructive as his first two best-selling books, The Five Temptations of a CEO and The Four Obsessions of an Extraordinary Executive. This time, he turns his keen intellect and storytelling power to the fascinating, complex world of teams. Kathryn Petersen, Decision Tech's CEO, faces the ultimate leadership crisis: Uniting a team in such disarray that it threatens to bring down the entire company. Will she succeed? Will she be fired? Will the company fail? Lencioni's utterly gripping tale serves as a timeless reminder that leadership requires as much courage as it does insight. Throughout the story, Lencioni reveals the five dysfunctions which go to the very heart of why teams even the best ones-often struggle. He outlines a powerful model and actionable steps that can be used to overcome these common hurdles and build a cohesive, effective team. Just as with his other books, Lencioni has written a compelling fable with a powerful yet deceptively simple message for all those who strive to be exceptional team leaders.
Opakowanie Free To Be Me

40,29 zł 31,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,34 zł

Every rainbow-coloured page is packed with LGBTQ+ activities, advice and attitude. With spreads to colour, scribble, design and glitter, you'll meet dancing drag queens, rainbow donuts and the world's sassiest LGBTQ+ dinosaur: Brett the Sassysaurus! Read quotes from real-life rainbow icons, find out how to throw your own Pride Party, and learn about the history of gay rights. Most importantly: celebrate being yourself and what makes YOU amazing! Warm, hilarious, caring and insightful, Free To Be Me will fill every reader with self-esteem, confidence, colour and pride.
Opakowanie Słodki owoc gorzkiego drzewa

59,00 zł 40,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł

Pomysł na tę książkę przyszedł w momencie, gdy opowiadałem mojej rodzinie pewną właśnie przeczytaną historię, dla mnie niesamowitą i inspirującą. W tej opowieści kobieta relacjonuje, jak obudziła się w środku nocy, słysząc, że ktoś włamuje się do jej domu. Obcy mężczyzna kopniakiem wyważył drzwi do jej pokoju. Zbliżając się do łóżka, rzucał obelgami. Miała pod poduszką broń, ale wiedziała, że napastnik nie będzie cierpliwie czekać, aż ona ją wydobędzie. W tym momencie pojawiła się myśl, która – jak wierzy – uratowała jej życie, zmierzające wtedy do gwałtownego końca. Opowieść tę znajdziesz na kartach tej książki, nie powiem więc już nic więcej. Dodam tylko, że żyłem wtedy właśnie takimi przykładami osób, które wykorzystują pełen zakres dostępnych ludzkim istotom możliwości komunikowania się i nawiązywania kontaktu, zamiast wpadać w pułapkę ograniczonego wyboru kto-kogo, czyli walki lub ucieczki. (...) (...) Większość historii opowiedziano mi podczas wywiadów i głębokich rozmów, które nagrywałem, przepisywałem, edytowałem, a potem uzyskiwałem akceptację moich rozmówców. Pozostałe albo były już spisane osobiście przez autorów, albo też przedrukowywałem je z wcześniejszych źródeł.W przypadku niektórych opowieści nazwiska i miejsca zostały pominięte lub zmienione w celu zachowania prywatności. (...) (...) Wierzę, że te opowiadania zainspirują cię, wywołają niejedną łzę, spowodują, że zechcesz krzyczeć lub śmiać się w głos, otworzą twoje serce, wywołają dreszcz na myśl o rzeczach, o których nie myślałeś, że są możliwe. To właśnie uczyniły i dalej czyną dla mnie.” Mark Andreas
Okładka książki Bored, Lonely, Angry, Stupid

125,00 zł 100,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,99 zł

This wide-ranging account of our emotional responses to technologies, from the telegram to Instagram, shows that technology changes not only how we feel, but what our feelings mean. Facebook makes us lonely. Selfies breed narcissism. On Twitter and comment boards, hostility reigns. Pundits and psychologists warn us that digital technologies substantially alter our emotional states. But in this lively and surprising account, we learn that technology doesn’t just affect how we feel from moment to moment—it changes profoundly the underlying emotions themselves. Bored, Lonely, Angry, Stupid examines nineteenth- and twentieth-century letters, diaries, and memoirs and draws on contemporary research and interviews with Americans of different ages and backgrounds to document how our emotions have been transformed by technological change. Where we now strive to escape boredom, earlier generations saw unstructured time as an opportunity for productivity and creativity. Where loneliness is now pathologized, we once thought of solitude as virtuous. Even as we ask whether technology is making us lonelier, it is altering the meaning of loneliness. In this timely book, Luke Fernandez and Susan Matt contend that current technology has removed many of the limits on our emotional landscape. Thus we seek to be constantly stimulated, engaged, and validated, while our anger and antisocial impulses are not only unconstrained but affirmed by the digital company we keep.
Okładka książki Kompetencje personalne i społeczne ćw. w.2019

16,80 zł 14,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,41 zł

Ćwiczenia są ułożone w taki sposób, by przede wszystkim utrwalać wiedzę oraz znaleźć jej praktyczne zastosowanie. Wiele z nich zaprojektowanych jest w wersji interaktywnej.Rozwiązanie ćwiczeń pozwoli uczniom udoskonalić następujące kompetencje kluczowe: kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, kompetencje cyfrowe, kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się oraz kompetencje w zakresie przedsiębiorczości.Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań.
Okładka książki PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI

49,90 zł 38,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł

To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. *** Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”. Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji. Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu. Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
Okładka książki CZASEM CZUŁY CZASEM BARBARZYŃCA

39,99 zł 25,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,07 zł

Przewodnik po męskości - pisany przez mężczyzn dla mężczyzn Kim jest współczesny mężczyzna, a kim chciałby być? Jak postrzegają samych siebie, a jak widzą ich kobiety? Jaki wpływ na bycie mężczyzną mają ojcowie, a jaki matki? Co znaczy być „wyraźnym” mężczyzną? Czym jest „długa, ciemna noc penisa”? Co kryje się za ucieczką w pracę, a co za podniesieniem ręki na partnerkę? Tomasz Kwaśniewski - reporter "Dużego Formatu", autor "Dziennika ciężarowca" i "Dziennika taty" i Jacek Masłowski - psychoterapeuta, coach, jeden z założycieli Fundacji Masculinum rozmawiają o tym jak być mężczyzną w naszych czasach: o ojcu, o miłości, o dojrzewaniu, o seksie, rodzicielstwie, pracy, zdrowiu. Ta szczera - chwilami boleśnie – męska rozmowa zaskakuje, bulwersuje i obala stereotypy - zdziwi mężczyzn, oburzy kobiety, a wszystkich razem z całą pewnością poruszy. To książka- wiwisekcja podwójna… osobista i intymna, a jednak wciąż męska. Obnażająca korzenie patriarchalnego myślenia o męskości, wyłaniająca obraz współczesnych „czułych barbarzyńców”. Jest jak podsłuchiwanie kolegów w prywatnej rozmowie. Nie musimy się ze wszystkim zgadzać, wystarczy nie oceniać, nie kwestionować – tylko posłuchać, co ich obchodzi. A potem się zadumać i postawić sobie parę ważnych pytań. Alicja Długołęcka Szczera, dosadna, nie unikająca kontrowersji rozmowa dwóch wrażliwych i dociekliwych facetów po przejściach o najważniejszych sprawach w życiu chłopców i mężczyzn. Obowiązująca lektura dla współczesnych facetów w dowolnym wieku a także dla ich matek, ojców i partnerek. Wojciech Eichelberger Tomasz Kwaśniewski, rocznik 1973, reporter Dużego Formatu, autor "Dziennika ciężarowca", "Dziennika taty", oraz książki dla dzieci: "Jedno oko na Maroko". Tata Franka i Tosi, mąż Agnieszki. Jacek Masłowski jest psychologiem, filozofem, trenerem grupowym, coachem oraz psychoterapeutą Gestalt. Wybrał ten nurt, ponieważ głęboko wierzy, że umiejętność życia w świadomym kontakcie ze sobą, swoimi potrzebami i ograniczeniami daje możliwość budowania satysfakcjonującego kontaktu z innymi ludźmi. Współtwórca i Prezes Fundacji Masculinum. Specjalizuje się w problemach współczesnych mężczyzn. W terapii dąży do rozpoznania głębokich przyczyn problemów oraz odkrywania, w jaki sposób można na nie wpływać, dając sobie dzięki temu szansę na znaczną poprawę jakości życia. Współautor książki „Czasem święta, czasem ladacznica”.
Okładka książki POROZMAWIAJMY O ŚMIERCI PRZY KOLACJI

39,99 zł 23,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,51 zł

Michael Hebb to współtwórca popularnego na Zachodzie ruchu, w ramach którego ludzie, znajomi lub nieznajomi, spotykają się przy stole, by porozmawiać o śmierci. Tak jak o życiu, normalnie. Gdybyś mógł przedłużyć swoje życie, to o jak długo? Jak wygląda dobra śmierć? Jak chciałbyś być wspominany? Takich kolacji odbyło się na całym świecie już ponad 100 tysięcy. W książce Hebb opowiada, co się podczas nich dzieje, dostarcza tematów do rozmowy oraz pokazuje dziesiątki sposobów na oswojenie śmierci naszej i naszych bliskich. A we wstępie dziennikarka Krystyna Romanowska opisuje, jak wyglądają prowadzone przez nią polskie kolacje ze śmiercią w roli głównej. Jakoś tak świątecznie zrobiło się przy stole. Zaczęliśmy mówić. I okazało się, że śmierć (w połączeniu z miłością) jest sprawą, wokół której można się skupić i odczuć bliskość z nieznajomymi. Tadeusz Sobolewski Nasza rozmowa o śmierci przy kolacji rozwinęła się w rozmowę o tym, jak ważna jest więź z ludźmi i pamięć. I podziałała na nas kojąco. Takie rozmowy mogą uwolnić emocje, rozpuścić strach, żal, poczucie winy, a w efekcie - pomóc sensowniej żyć. Anna Maruszeczko Nie bójcie się! Odwagi! Żyjcie w kontekście wieczności, bo przecież za chwilę staniemy po tamtej stronie. Ks. Jan Kaczkowski
Okładka książki Złość. Jak nie zamienić jej we wściekłość?

37,00 zł 19,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,24 zł

Najnowsza publikacja Wydawnictwa Charaktery gromadzi teksty wybitnych znawców problematyki złości i agresji. Nie tylko wyjaśniają, skąd bierze się nasza złość i nasza agresja, nie tylko pomagają zrozumieć, co się z nami dzieje pod ich wpływem, ale też prezentują metody, które pozwolą nam przynajmniej złagodzić złość. Złość nie jest zła. To swego rodzaju zawór bezpieczeństwa dla naszych emocji i uczuć. Trzeba jednak umieć sobie z nią radzić. Trzeba wiedzieć, jak ją wyrażać, aby nie krzywdzić innych ludzi, aby przyniosła coś dobrego. Jeśli tego nie potrafimy, jeśli nie rozumiemy źródeł naszej złości, wówczas zaczyna jej towarzyszyć agresja. A gdy ona się pojawi, zaczyna być źle. Pod wpływem agresji zaczynamy bowiem widzieć w innych ludziach wrogów, których trzeba nie tylko pokonać, ale zniszczyć słowem, uczynkiem albo jednym i drugim. Wśród autorów są znakomici specjaliści polscy i światowi: Joachim Bauer, Michał Bilewicz, Adam Frączek, James Gilligan, Julie Holland, Hanna Liberska, Anna Oleszkowicz, Mike Parent, Michał Rusinek, Krystyna Skarżyńska.
Okładka książki DOGADAĆ SIĘ Z INNYMI CZYLI POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY NIE TYLKO W ŻYCIU ORGANIZACJI

39,90 zł 23,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności. Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych. Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji! O autorach Joanna Berendt — ma ponad 10-letnie doświadczenie menadżerskie w działających w branży finansowej międzynarodowych korporacjach, w których zajmowała się zarządzaniem projektami i budowaniem zespołów opartych na współpracy; między innymi uczestniczyła w procesie tworzenia od podstaw banku detalicznego. Od 2008 roku współpracuje z Youth Business Poland jako mentor i coach, wspiera przedsiębiorców w rozwoju i skutecznym prowadzeniu własnych biznesów. Od 2013 roku jako członek zarządu współtworzy Equante — Fundację Nowych Możliwości. Jest akredytowanym coachem ICF PCC. Zainicjowała pierwsze w Polsce studia podyplomowe z zakresu Porozumienia bez Przemocy — na Collegium Civitas, gdzie od 2015 roku prowadzi zajęcia. Obszary jej specjalizacji to: rozwiązywanie konfliktów, mediacje, konstruktywna komunikacja w życiu, rodzinie i organizacji, coaching menadżerski, coaching zespołów, coaching systemowy. Agnieszka Kozak — od ponad 16 lat pracuje jako trener i konsultant w korporacjach z branż: farmaceutycznej, bankowej, budowlanej oraz związanej z produkcją. Z wykształcenia jest psychologiem, przez wiele lat była adiunktem w Katedrze Psychologii Organizacji i Zarządzania. Te kompetencje wykorzystuje w pracy trenera, konsultanta, coacha i terapeuty, co zdecydowanie zwiększa efektywność prowadzonych przez nią procesów. Kocha to, co robi, i robi to, co kocha. Od wielu lat prowadzi warsztaty empatycznego przywództwa oparte na idei Porozumienia bez Przemocy, wdraża ten rodzaj komunikacji w organizacjach. Prowadzi również warsztaty dla małżeństw, wspierając je w odnajdywaniu ich języka miłości. Twórczyni programu studiów podyplomowych, których bazę merytoryczną stanowi Porozumienie bez Przemocy. Obszary jej specjalizacji to: doradztwo i wsparcie w procesie zmian w organizacji, warsztaty oparte na procesie grupowym, coaching menadżerski, coaching zespołów, komunikacja w małżeństwie i w organizacji.
Okładka książki Słyszę cię: zaskakująco prosty sposób...

12,90 zł 8,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,88 zł

Poznaj przepis na ,,sekretny sos"" udanych relacji w życiu i miłości. Prosta i praktyczna książka, dzięki której nauczysz się jednej (potężnie skutecznej i zaskakująco mało znanej) umiejętności psychologicznej - walidacji. Walidacja sprawdza się w każdej sytuacji: od krótkich, niezobowiązujących wymian zdań z nieznajomymi, po trudne rozmowy biznesowe oraz długie, emocjonalne rozmowy w bilskiej relacji. Ta prosta umiejętność pomoże ci: Pielęgnować i rozwijać uczucie miłości i szacunku w relacji romantycznej Rozwiązywać konflikty w domu i pracy Sprawić, że druga osoba stanie się bardziej otwarta na twój punkt widzenia Oferować rady, które są przyjmowane Zdobyć szacunek współpracowników. W I części Michael Sorensen z lekkością i humorem dzieli się osobistymi doświadczeniami z walidacją. Przytacza badania naukowe, które zdradzają sekret szczęśliwych par. W II części prezentuje autorską Metodę Walidacji w 4 Krokach - metoda ta niemal w każdych okolicznościach pozwoli ci nawiązać lepszy kontakt z rozmówcą. W III części (na przykładzie rozmaitych sytuacji) autor analizuje walidację w codziennych sytuacjach oraz proponuje konkretne rozwiązania.             
Okładka książki CD MP3 JAK MÓWIĆ ŻEBY MALUCHY NAS SŁUCHAŁY PORADNIK PRZETRWANIA DLA RODZICÓW DZIECI W WIEKU 2-7 LAT
audiobook

35,00 zł 21,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,38 zł

Podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi, poprzedzony przedmową Adele Faber, jedną z autorek bestsellerowego Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły, nazwanego przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”. Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po całym pokoju? Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały to kompendium wiedzy dotyczącej wychowania dzieci w wieku 2-7 lat. Autorki, Joanna Faber (córka Adele) i Julie King dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, a także wyciągają wnioski z wielu rozmów z rodzicami i specjalistami i za pomocą autentycznych historii oraz komiksów znanych z poprzednich tytułów w serii dostarczają szeregu praktycznych narzędzi i wskazówek, jak się komunikować, rozmawiać i rozwiązywać trudne sytuacje, nie ignorując przy tym potrzeb dziecka ani swoich.
Okładka książki Dlaczego on nie kocha, a ona za nim szaleje w.2019

39,90 zł 23,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,77 zł

Ta książka zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie może zmienić i twoje.Dlaczego on nie kocha, a ona za nim szaleje to książka o trudnych partnerach: nieprzyjaznych, nieprzystępnych, napastliwych, o silnej tendencji do dominacji i stosowania przemocy psychicznej. Wyjaśnia podłoże takich postaw i zachowań. Radzi, jak wychowywać dzieci, by one z kolei nie stały się kiedyś dręczycielami lub ofiarami. Uczy, jak postępować, by nie zostać tą stroną, która przegrała i siebie samą, i swój związek jak być mądrą w miłości. Książka jest też przyjazna mężczyznom, pomaga uzdrowić związki z nimi, pomaga również im samym się zmienić.
Opakowanie Bliskość w rodzinie

39,90 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł

Autorzy przedstawiają zależności między naszymi więziami i relacjami rodzinnymi w okresie dzieciństwa, ze szczególnym uwzględnieniem bliskości, a funkcjonowaniem emocjonalnym człowieka dorosłego. Omawiają warunki tworzenia ufnej więzi z innymi ludźmi, trudności separacyjne okresu dorastania, tworzenie bliskiej relacji wolnej od lęku w małżeństwie i możliwość odbudowania zerwanej więzi w trakcie terapii pary. Ponadto rozważane są różne aspekty bliskości, odrzucenia i uwikłania w rodzinach osób z rozpoznaniem anoreksji, schizofrenii i tendencjami narcystycznymi.
Okładka książki Różnice kulturowe w biznesie

57,00 zł 43,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,10 zł

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
Okładka książki Komunikacja w polityce i w biznesie

59,00 zł 41,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,64 zł

W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Okładka książki Powiedz nie szkolnym dręczycielom

24,99 zł 13,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,67 zł

Początek roku szkolnego to nie dla wszystkich uczniów radosny czas. Niektóre dzieci wyczekują go z lękiem. Dzieje się tak przede wszystkim wtedy, gdy padają ofiarami nękania. Cierpią i często im się wydaje, że nic nie mogą na to poradzić. Czują się samotne, zawstydzone, a nawet zastraszone czy zaszczute. Autorka książki, Vanessa Green Allen, ma dla nich przesłanie: „Pamiętajcie, że nie jesteście bezsilni wobec dręczycieli i zawsze możecie szukać pomocy!”.Ci, którzy nękają innych, są bardzo różni. Książka „Powiedz „nie” szkolnym dręczycielom” uczy rozpoznawać szkolną przemoc, jej przyczyny i rodzaje: przemoc fizyczną, słowną, emocjonalną i cyberprzemoc. Na wielu przykładach pokazuje też, że nie wszystkie trudne zachowania są nękaniem – czasem to tylko incydentalne przytyki czy droczenie się. Rozpoznać szkolną przemoc to jedno, ale co zrobić, żeby ją powstrzymać? Wraz z książką dzieci i ich rodzice poznają różne sytuacje, w których następuje przemoc, i wspólnie uczą się radzić sobie ze szkolnymi dręczycielami. Bycie odpornym na szkolną przemoc nie oznacza, że dzieci mogą sprawić, by inni zmienili swoje zachowanie. Ale mogą zmienić to, jak na nią reagują i jaki ma na nich wpływ. Kształtując odporność i pewność siebie, czytelnicy tej książki staną się silni i szybko odzyskają równowagę po bolesnych przeżyciach. Poczują się dobrze ze sobą. I o to właśnie chodzi! Ta książka to ochrona, w którą możemy wyposażyć swoje dzieci. Tarcze w dłoń!
Okładka książki Gdzie jest twoja nisza?

59,00 zł 40,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł

ierzę, że człowiek czuje się spełniony i szczęśliwy wtedy, gdy robi to, co kocha, robi to dobrze i dzięki temu zmienia życie innych na lepsze. Wtedy dopiero czuje sens z wykonywanej pracy i odnajduje swoje miejsce w świecie. Tad Hargrave - Być może masz ciekawy pomysł, robisz cudowne rzeczy, ale nigdy nie zajmowałeś się marketingiem, więc nie bardzo potrafisz dotrzeć do swoich odbiorców… - Może czujesz, że chciałbyś zmienić swoje życie (jesteś znudzony, wypalony, bez entuzjazmu) i potrzebujesz pewnych wskazówek, jak rozpoznać swoje nowe miejsce w świecie - Może, będąc przedsiębiorcą, chcesz odróżnić się od setek innych firm robiących podobne rzeczy, ponieważ zdajesz sobie sprawę, że w dzisiejszym świecie sam produkt już nie wystarcza, a bardziej liczy się wartość, która za nim stoi i człowiek, który niesie w sobie pewne wartości - A może dopiero wkraczasz w dorosłe życie i ciężko ci sprecyzować, jaka jest twoja pasja i w czym byłbyś naprawdę dobry…. Oto wartościowy poradnik, który może okazać się bardzo pomocny. Jakie jest twoje indywidualne miejsce w świecie? To twoja indywidualna nisza – miejsce, do którego pasujesz najbardziej (i którego nie wypełni nikt inny poza tobą). Miejsce, w którym twoje naturalne dary, talenty, twoja prawdziwa natura oraz historia twojego życia i twoich dotychczasowych wyzwań spotykają się z wyraźną potrzebą społeczności, w której funkcjonujesz. Odkrywając i pielęgnując „swoją niszę”, nie tylko docierasz do swoich najbardziej pasujących do ciebie odbiorców (czy mówiąc językiem bardziej biznesowym – znajdujesz swój rynek docelowy) ale zaczynasz rozumieć swoje miejsce w świecie, które z jednej strony pozwoli ci najlepiej wyeksponować twoje najlepsze cechy i mocne strony, ale z drugiej będzie stale rozwijać również CIEBIE. Zwróć uwagę, że nie mówimy tu o podszytej lękiem pogoni za lepszym statusem materialnym.  Nie mówimy o kolejnej manipulacji czy strategii, żeby „wyszarpnąć swój kawałek tortu”. Mówimy o tym, w jaki sposób możesz być bardziej obecny w życiu innych ludzi, jak ich dotykać i wzbogacać sposobem w jakim się realizujesz, jak możesz im lepiej służyć, czerpiąc z tego wewnętrzne spełnienie oraz profity finansowe. Robiąc to co kochasz, jesteś karmiony od wewnątrz. Masz głębsze poczucie celu i jesteś wypełniony coraz to nowymi pomysłami oraz inspiracjami. Jesteś SOBĄ, nie musisz więc niczego udawać, ani do niczego się zmuszać. Zdajesz sobie sprawę, że jesteś zaangażowany w budowanie własnego „nieba na ziemi” Tad Hargrave jest jednym z pionierów i kreatorów takiego podejścia. Doskonale rozumie, że zmiany w społeczeństwie rozpoczynają się od każdego pojedynczego człowieka, który odnajdując swoje prawdziwe powołanie i pasję, zmienia swoją lokalną społeczność od środka.
Okładka książki PRZEMOC EMOCJONALNA

44,90 zł 24,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,92 zł

Przemoc emocjonalna poniża, czyni człowieka bezbronnym i chorym. Pojawia się w każdym obszarze życia: w pracy, w szkole, w rodzinie, w związku. Często występuje mimochodem. To sprawia, że trudno jest się przed nią bronić. Werner Bartens, lekarz i autor bestsellerów, pokazuje, że mimo wszystko jest to możliwe.Pracownik wezwany przez swojego szefa do stołu win, dziecko karane brakiem miłości, kobieta, z której mąż żartuje wśród przyjaciół wszyscy oni są ofiarami przemocy emocjonalnej, mającej bardzo często poważne skutki. Może ona wyrządzić w zdrowiu psychicznym i fizycznym szkody, których nigdy nie uda się naprawić.Przemoc emocjonalna jest jednym z najbardziej lekceważonych problemów naszego społeczeństwa. Wszędzie można doznać poniżenia i pogardy, ale jesteśmy w stanie się przed nimi obronić. Jak? Opisano to w książce w sposób jasny i empatyczny, bazując na najnowszych wynikach badań.
Okładka książki MĘŻCZYŹNI MIŁOŚĆ I SEKS INSTRUKCJA OBSŁUGI FACETA

39,90 zł 23,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,66 zł

Mężczyźni obnażeni do cna. Dzięki tej książce twoje - i jego - życie zmieni się na lepsze. Każda kobieta powinna mieć ten niezwykle szczery poradnik, który wyjaśnia ze szczegółami, co się dzieje w głowie faceta zakochanego, podnieconego lub będącego gdzieś między jednym a drugim stanem. - „Cosmopolitan” Co sprawia, że mężczyzna się zakochuje? Co tak naprawdę popycha go do zdrady? Czego oczekuje w sypialni? Co jest nie tak, kiedy mówi, że „wszystko w porządku”? Co powoduje, że woli się rozstać? Na stronach Mężczyzn, miłości i seksu znajdziesz niebanalne i często zaskakujące odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań dotyczących wspólnego życia. Opierając się na wynikach badań oraz szczerych rozmowach z setkami ochotników obu płci, autor stworzył z myślą o kobietach wspaniały, pełen humoru poradnik, który odziera stworzenie zwane mężczyzną z tajemnic i szczegółowo wyjaśnia jego zachowanie, sposób myślenia i potrzeby w związku. Ta zabawna i wnikliwa książka dotyka wszystkich etapów znajomości oraz wszelkich trudności związanych z dzieleniem życia z inną osobą. Poza tym udziela krótkich, ale cennych rad zebranych w kategorie: „Jak rozmawiać z mężczyzną”, „Męskość okiełznana”, „Mężczyzna bez tajemnic” i „Męskie dziwactwa”.
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,33 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,55 zł
Okładka książki Związek dwojga

35,79 zł
61,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,88 zł
Okładka książki Sukces z EFT

16,58 zł
29,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,34 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,56 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Okładka książki Prawda czy fałsz

62,90 zł
74,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj