Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
- ISBN: 8323317542
- EAN: 9788323317548
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 162
- Rok wydania: 2004
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,13złCena detaliczna: 32,55 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,13 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ? ontologicznej i epistemologicznej.