KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?

Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

  • ISBN: 978-83-8187-269-0
  • EAN: 9788381872690
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: A5
  • Język: polski
  • Liczba stron: 136
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: 72h
  • Brak ocen
  • 71,23
     zł
    Cena detaliczna:  99,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,23
x
x
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj