
Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...
-
Autor: Opracowanie zbiorowe
- ISBN: 978-83-227-9162-2
- EAN: 9788322791622
- Oprawa: miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 245x170x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 243
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,08złCena detaliczna: 33,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. […]
Tom piąty „Recepcji mediów” jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.
Ze Wstępu
Barbara Boniecka i Anna Granat