
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Sztuka komunikowania się
-
Autor: Kaczmarek-Śliwińska Monika
- ISBN: 9788379302437
- EAN: 9788379302437
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
46,86złCena detaliczna: 58,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
x
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.