Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
- ISBN: 9788375451948
- EAN: 9788375451948
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Liczba stron: 418
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,71złCena detaliczna: 54,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.