Public relations
Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
-
Autor: Bussey Cathy
- ISBN: 978-83-208-2054-6
- EAN: 9788320820546
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 205x145x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 162
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,30złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców