KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Przywództwo na odległość. Jak być skutecznym...

Przywództwo na odległość. Jak być skutecznym...

Jak być skutecznym przywódcą zespołów rozproszonych

  • ISBN: 978-83-8062-523-5
  • EAN: 9788380625235
  • Oprawa: twarda
  • Wydawca: Rebis
  • Format: 225x150x21mm
  • Język: polski
  • Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
  • Liczba stron: 296
  • Rok wydania: 2019
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 29,62
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44
x
x
Przede wszystkim przywództwo, potem miejsce pracy. Coraz częściej pracownicy wykonują pracę poza siedzibą organizacji, dlatego sprawowanie przywództwa na odległość nabiera ogromnego znaczenia. Współzałożyciele Remote Leadership Institute, Kevin Eikenberry i Wayne Turmel, radzą, jak przewodzić ludziom rozproszonym po całym kraju albo nawet świecie. Posługując się opracowanym przez siebie modelem „Trzy razy O”, zachęcają liderów do łączenia niezmiennych elementów ich roli ? „ostatecznych rezultatów” (outcomes), „osób wykonujących pracę” (others) i „osoby przywódcy” (ourselves) z modelem wykorzystującym nowoczesną technologię informacyjno-komunikacyjną. Z tego praktycznego przewodnika dowiecie się m.in., jak: - sprawić, by zespoły rozproszone osiągały wyznaczone cele, - udzielać informacji zwrotnych i prowadzić coaching na odległość, - budować zaufanie wśród pracowników w różnych lokalizacjach, - umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi technologicznych, - kierować zespołami hybrydowymi. To obecnie najlepsza na rynku publikacja poświęcona sprawowaniu przywództwa na odległość. Zawiera interesujące przykłady z życia, praktyczne podejście, pytania skłaniające do refleksji i metody, które pomogą przywódcom udoskonalić pracę wszędzie tam, gdzie ją wykonują i gdzie znajdują się ludzie, którzy za nimi podążają. - Jim Kouzes, współautor bestsellerowej książki Przywództwo i jego wyzwania, profesor i wykładowca Leavey School of Business na Santa Clara University. Przywódcy, którym zależy na wywieraniu wpływu w dzisiejszym, bezkompromisowym i bardzo złożonym świecie, bardzo skorzystają na wnikliwych spostrzeżeniach oraz zasadach przedstawionych w tej książce. - Doug Conant, założyciel i dyrektor generalny ConantLeadership, dyrektor Kellogg Executive Leadership Institute przy Northwestern University, były prezes Avon Products, były dyrektor generalny Campbell Soup Company.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj