* zupełnie nowa historia ze świata LEGO(R)* dużo akcji, humoru, przygód i dinozaurów* ulubieni bohaterowie i mnóstwo ciekawostek* opowiadania rozbudzają wyobraźnię i rozwija pasję czytania
Seria detektywistyczna dla dzieci, która porwie do czytania już od pierwszej strony!Zagadki, tajemnice niespodziewane zniknięcia, podejrzani bohaterowie to wszystko znajdziecie w tej pełnej zwrotów akcji serii autorstwa Hanny Peck, która przygotowała prawdziwą książkową ucztę dla wszystkich małych detektywów!Mała reporterka Róża i jej mysi wspólnik Rupert jadą pociągiem w odwiedziny do mamy dziewczynki, która pracuje w Arktyce. Ale gdy tylko pociąg odjeżdża, zaczynają dziać się tajemnicze rzeczy. Ktoś kradnie paczkę orzeszków imbirowych, kolekcja trofeów gimnastycznych przepada bez śladu, a pewne starożytne zwoje znikają Współpasażerka Róży i Ruperta, elegancka Madame Maude, wydaje się najbardziej prawdopodobną podejrzaną, dopóki zaskakujący - i smakowity - zwrot akcji nie postawi całego śledztwa na głowie!Książki z serii "Różna na tropie" idealnie sprawdzą się do pierwszego samodzielnego czytania, a to wszystko dzięki odpowiedniej ilości tekstu na stronie, dużej czcionce oraz wspaniałym ilustracjom, które z pewnością umilą czytanie i jeszcze bardziej rozbudzą dziecięcą wyobraźnię.
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze!Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcjizatytułowanej Pełna Moc,a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
Doskonale sobie poradzisz sama, Enolu pisała matka młodszej siostry Sherlocka Holmesa przed swoim tajemniczym zniknięciem. Dziewczyna myśli o tym przesłaniu za każdym razem, kiedy jest jej trudno czy smutno. To dzięki wsparciu mamy Enola postanawia, że nie podda się woli braci i nie będzie tracić czasu na pensji dla dobrze urodzonych panien, tylko wyruszy do Londynu, by zostać perdytorystką detektywką poszukującą zaginionych osób. A w tomie trzecim jej przygód znika nie byle kto, tylko sam doktor Watson, którego Enola zdążyła poznać i polubić. Za wszelką cenę postanawia zatem odszukać zaginionego przyjaciela swojego brata. Czy bukiet przedziwnych kwiatów, który otrzymała żona lekarza, ma jakieś znaczenie dla sprawy? Sherlock je ignoruje czy słusznie? Kto z rodzeństwa i czy ktokolwiek? - odnajdzie zaginionego? Enola znów musi wykazać się sprytem, odwagą i empatią. To cechy, które pokazała już w poprzednich tomach. Bohaterkę podziwia też Millie Bobby Brown, słynna Jedenastka z serialu Stranger Things, która zagra główną rolę w ekranizacji przygód nastoletniej detektywki. Zdjęcia już wystartowały! Aktorka tak mówi o książce i bohaterce: Pełna mocy, zdolna i inteligentna Z ważnym przesłaniem: możesz zrobić, co tylko zechcesz, wystarczy, że się na to zdecydujesz. Panna Holmes uczy dziewczynki, jak być sobą, spełniać swoje marzenia i robić to, co nakazuje serce, a nie to, co przystoi.Enola to wspaniała, wyjątkowa () bohaterka. Przesuń się, SherlockuSchool Library Journal. Koniec drugiego tomu zapowiada dalsze ciekawe przygody rezolutnej i odważnej młodszej siostry Holmesów. Enola Holmes. Sprawa leworęcznej lady udowadnia, że można pisać powieści detektywistyczne dla młodzieży, które są lekkie, przyjemne, a jednocześnie angażująceMarta Kraszewska, NaTemat.pl
Światowy bestseller! Pierwszy tom jednej z najpopularniejszych serii Young Adult ostatnich dwóch dekad! Juliette nie dotknęła nikogo od 264 dni. Nikt nie wie, dlaczego jej dotyk jest zabójczy, ale Przywrócenie ma dla niej plan. Pragną ją wykorzystać jako niebezpieczną broń. Dziewczyna nie zamierza jednak oddać się w ich ręce. Po długim czasie w zamknięciu, spragniona wolności, nareszcie odkrywa swoją siłę i po raz pierwszy zaczyna walczyć o nową przyszłość. Znajduje ukojenie w ramionach chłopaka, którego miała stracić na zawsze. W tym dystopijnym świecie Tahereh Mafi snuje opowieść o walecznej bohaterce, trudach dorastania i sile miłości. To historia nie do zapomnienia! Mafi w swoim debiucie łączy powieść psychologiczną z przygodowym twistem. To porywająca książka autorki, która nie boi się podejmować żadnego ryzyka. Publishers Weekly Niezwykłe sceny akcji bardzo szybko zanurzają nas w poczuciu nadchodzącego wielkiego niebezpieczeństwa. To częściowo opowieść ku przestrodze, ale też historia miłosna, która spodoba się fanom akcji i przygód! Kirkus Reviews
Podczas łowienia ryb Kaśka znajduje w wodzie nietypowe niebieskie kamyko-szkiełko. Okazuje się, że spełnia ono jej życzenia. Razem z paczką przyjaciół Kaśka umila więc sobie wakacje, czarując, ile wlezie, i przeżywając fantastyczne chwile. Do czasu Gdy w miasteczku pojawia się podejrzany mężczyzna, który zbyt ochoczo interesuje się starym dworkiem, młodzi detektywi ruszają jego tropem. Śledztwo nabiera tempa Podróże w czasie i przestrzeni, niecodzienne wypadki, tajemnice sprzed wieków... Będzie się działo!
Mały bohater Wielkie serce Epicka przygoda Życie skromnej mysiej społeczności za murami starego opactwa toczy się spokojnym rytmem. Gdy sielankową atmosferę zakłóca przybycie obcych, mieszkańcy wiedzą, że zagrożenie wisi w powietrzu. Na horyzoncie pojawia się plugawa zgraja szczurów pod przywództwem jednookiego Cluny’ego zwanego Biczem, gotowa za wszelką cenę przejąć Rudy Mur. Obrona nie będzie łatwa, a próby zjednoczenia skłóconych sojuszników wydają się skazane na porażkę. Czy zwycięstwo jest w ogóle możliwe? Odpowiedź leży w starożytnym gobelinie, magicznym mieczu, a przede wszystkim w młodym myszku Macieju, który musi sprostać swemu przeznaczeniu. Stań ramię w ramię z uwielbianymi przez miliony fanów bohaterami do obrony Rudego Muru. I przeżyj z nimi przygodę, która stała się legendą… „Niepozorny nowicjusz, w którego łapkach spoczywają losy średniowiecznego opactwa. Tam rozegra się historia, która rozpali serce i wyobraźnię czytelników.«Redwall» to jedna z najpiękniejszych serii animal fantasy, przywołująca skojarzenia zarówno z Wodnikowym Wzgórzem, jak i twórczością Erin Hunter”. Ewa Białołęcka Jedna z najlepszych powieści fantasy wszech czasów według Time’a.
Pieniądze, życie i uczucia Avery są stawką w grze, którą wszyscy obserwują z zapartym tchem. Trzeci tom bestsellerowej serii dla młodzieży. Avery Kylie Grambs odziedziczyła majątek po zmarłym miliarderze Tobiasie Hawthornie. Warunkiem przejęcia przez nią kontroli nad fortuną było zamieszkanie na rok w Hawthorne House. Do końca zostało jej jeszcze kilka tygodni, tymczasem paparazzi bacznie obserwują każdy jej krok, presja finansowa staje się coraz bardziej odczuwalna, a niebezpieczeństwa są codziennością. Jedyną pomoc w przebrnięciu przez zawiłości nowej sytuacji życiowej stanowią dla Avery bracia Hawthorne’owie. Ich losy są ze sobą nierozerwalnie splecione. Avery zna ich najskrytsze sekrety, oni zaś znają ją na wskroś. Zegar odmierza ostatnie godziny do chwili, w której Avery zostanie najbogatszą nastolatką na świecie, gdy niespodziewanie pojawia się dziewczyna potrzebująca pomocy niedoszłej miliarderki – jej obecność w Hawthorne House może wszystko zmienić. Wkrótce staje się oczywiste, że do rozwiązania jest jeszcze jedna, ostatnia zagadka, za sprawą której Avery oraz bracia Hawthorne’owie zostają wciągnięci w niebezpieczną rozgrywkę, a ich rywalem okaże się nieznany, lecz potężny gracz. Tajemnica goni tajemnicę. Piętrzą się niewiadome. Stawką w tej grze są uczucia oraz ludzkie życie – ale Hawthorne’owie niczego nie kochają bardziej od rywalizacji i wygrywania.
Lwia Łapa, Ostrokrzewiasta Łapa i Sójcza Łapa, wnuki przywódcy klanu, Ognistej Gwiazdy, świetnie sobie radzą jako uczniowie Klanu Pioruna. Jednak ich nowe obowiązki przynoszą nowe niebezpieczeństwa, a każdy z młodych kotów stoi na krawędzi ciemności: płynącej z przeszłości, od klanów - i od nich samych.
Dzięki niezwykłym zdolnościom psychologiczno-detektywistycznym Adaś Cisowski jest ekspertem w rozszyfrowywaniu szkolnych i rodzinnych zagadek. Podczas wakacji na prośbę swego profesora poszukuje skarbu w pewnym dworku. Przy okazji przeżywa mrożące krew w żyłach przygody, o jakich marzy każdy, i odkrywa miłość.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Greg Heffley ma przechlapane. Zdewastował szkolne mienie i już czuje oddech policji na karku. Teraz tylko jedno może uratować mu skórę. Śnieg. Tak się szczęśliwie składa, że nadchodzi śnieżyca stulecia i dom Heffleyów zostaje odcięty od świata. Co za ulga! Ale czy na pewno? Greg, zmuszony do opieki nad upiornym młodszym braciszkiem, dostaje białej gorączki To książka dla twoich dzieci, jeżeli lubią czytać... a zwłaszcza jeżeli nie lubią.WHOOPI GOLDBERGJeff Kinney jest twórcą internetowych gier komputerowych oraz serii książek "Dziennik cwaniaczka", numeru jeden na liście bestsellerów "New York Timesa". W 2009 roku czasopismo "Time" umieściło go wśród Stu Najbardziej Wpływowych Ludzi Świata. Jeff stworzył też www .poptropica.com, jeden z Pięćdziesięciu Najlepszych Portali Internetowych według "Time". Dzieciństwo spędził w Waszyngtonie, a w 1995 roku przeniósł się do Nowej Anglii. Obecnie z żoną i dwoma synami mieszka w Massachusetts, gdzie razem z rodziną prowadzi księgarnię An Unlikely Story.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Zbiór ekscytujących opowiadań autorki bestsellerowej serii "Zbrodnia niezbyt elegancka". Sześć zupełnie nowych historii, w których spotykamy zarówno Towarzystwo Detektywistyczne Wells & Wong, jak i Młodych Pinkertonów oraz May, odważną i dociekliwą siostrę Hazel. Kim okazał się nieproszony gość na ślubie wujka Felixa i cioci Lucy i czy mógł stanowić dla nich śmiertelne zagrożenie? Czy niewinna detektywistyczna gra urodzinowa Daisy na pewno była tylko zabawą? I do jakich wniosków można dojść, siedząc na własnym nagrobku?
Lara, Barney, Rufus i Tom powracają w kolejnej przygodzie. Tym razem trafią do Egiptu i spróbują odkryć jeden z największych skarbów w historii. Tajemnicze listy ojca Lary, niebezpieczni przestępcy, poszukiwanie zaginionej świątyni - to wszystko sprawi, że Przygodowcy znów będą mieli pełne ręce roboty.
Wakacje w starym wozie kempingowym wujka Gary’ego? Brzmi jak przygoda! Rodzina Grega zamierza spędzić to lato w prawdziwej, najprawdziwszej głuszy. Tylko że w głuszy na ogół grasują jej niezbyt gościnni mieszkańcy: namolne niedźwiedzie, żarłoczne kleszcze i najgorsze z nich wszystkich – SKUNKSY. Czy urlop na łonie natury, który był szczytem marzeń Heffleyów, okaże się zupełnym dnem? Jeff Kinney jest twórcą internetowych gier komputerowych oraz serii książek „Dziennik cwaniaczka”, numeru jeden na liście bestsellerów „New York Timesa”. W 2009 roku czasopismo „Time” umieściło go wśród Stu Najbardziej Wpływowych Ludzi Świata. Jeff stworzył też www .poptropica.com, jeden z Pięćdziesięciu Najlepszych Portali Internetowych według „Time”. Dzieciństwo spędził w Waszyngtonie, a w 1995 roku przeniósł się do Nowej Anglii. Obecnie z żoną i dwoma synami mieszka w Massachusetts, gdzie razem z rodziną prowadzi księgarnię An Unlikely Story. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Koniec XVI wieku. Wędrowny kuglarz Avius wygrywa w kości kalekiego Jakuba. Odkrywa w chłopaku niezwykłą ciekawość świata i żądzę wiedzy. Uczy go wszystkiego - czytania i pisania, ale także rozumienia mechanizmów władzy, rządzących tym światem. Mistrz Avius jest nie tylko kuglarzem. To członek tajnego stowarzyszenia, legitymującego się tajemniczym medalionem 007. Wypełnia sekretne misje na zlecenie możnych tego świata. Jakub pod jego okiem zdobywa wiedzę i doświadczenie, które pozwalają mu uwolnić się od kalectwa. Odtąd będzie mu jednak towarzyszyło śmiertelne niebezpieczeństwo - wiedza, jaką zdobywa, ma swoją cenę. Mistrz Avius jest jednym z licznej siatki agentów Elżbiety I, Postać ta powstała z inspiracji autentycznym agentem, Johnem Dee, wybitnym matematykiem, kryptologiem, okultystą i alchemikiem. Powieść Katarzyny Ryrych prowadzi czytelnika przez mroczne zaułki Krakowa i Pragi. Zaskakujące zwroty akcji i realistyczny koloryt tamtych czasów sprawiają, że czytelnikowi trudno oderwać się od lektury.
Zmory z przeszłości powracają i Jajco będzie musiał stawić im czoła. Co było w skrytce w aucie, w którym zginął jego ojciec? Dlaczego Pasiak chce zabić Jajca, Pucka, Pchełkę i Martę? I czy w Beskidzie Żywieckim można spotkać yeti? Sensacyjna, pełna dramatycznych zwrotów akcja, humor, wzruszenia pierwszej miłości – oto sposób Krzysztofa Petka na porachowanie się z przygodą.
Porachunki z przygodą to seria powieści sensacyjno-przygodowych dla młodzieży. Akcja wszystkich powieści rozgrywa się w istniejących naprawdę miejscach Polski, a ich fabuła oparta jest za każdym razem na rzeczywistych wydarzeniach. Główni bohaterowie książek Petka mają do czynienia z ludźmi, którzy rzadko bywają grzeczni, mili, sympatyczni. Autor pokazuje świat autentyczny, czasem brutalny, w którym młodzi ludzie muszą się odnaleźć. Petek wskazuje młodym czytelnikom, w jaki sposób walczyć w dzisiejszym świecie o siebie i o to, co stanowi istotę naszego życia: o zachowanie godności i definiujących nas wartości moralnych.
Seria obejmuje 10 tytułów: Mroczny labirynt • Tajemnica deszczowej nocy • Czarna walizka • Kamienna pułapka • Ostatnia zagadka • Trzy dni od teraz • Bezlitosna fala • Koszmarna przesyłka • Wszystko w swoim czasie • Kolekcja Łowcy Cieni
Powieść przygodowa Wiesława Wernica Wołanie dalekich wzgórz należy do kanonu polskiej literatury młodzieżowej o Dzikim Zachodzie. Charyzmatyczni bohaterowie powieści doktor Jan i traper Karol Gordon postanawiają odbyć podróż turystyczną do Parku Narodowego Yellostone. Podczas wyprawy wodnym szlakiem poznają samotnie podróżującego malarza Adriana Cecila Burnsa, a potem zostają w trójkę złapani i trzymani w niewoli przez plemię Indian, których wodzami jest dwóch białych traperów, Abraham Dunbar i Jeremy Dove. Prawowity wódz Czarna Antylopa pragnie odzyskać utraconą pozycję w swoim plemieniu i proponuje trójce więźniów układ. Jakie wyjście z tego trudnego położenia znajdą Karol, Jan i Adrian? Wołanie dalekich wzgórz należy do cyklu powieści o Dzikim Zachodzie, obfi tujących w pełne niebezpieczeństw przygody, niespodziewane zwroty akcji i zaskakujące odkrycia. Autor cyklu Wiesław Wernic jest cenionym mistrzem gatunku. Świat przygody łączy się zawsze w jego książkach z piękną narracją, charakterystycznym dla westernu przesłaniem moralnym, fascynującymi postaciami i wartościowym odzwierciedleniem realiów Ameryki w czasach westmanów i groźnych rewolwerowców.
Powieść przygodowa Wiesława Wernica Old Gray należy do kanonu polskiej literatury młodzieżowej. Przemierzając bezbrzeżne amerykańskie stepy, charyzmatyczni bohaterowie powieści - doktor Jan i traper Karol Gordon, trafiają na trop groźnego przestępcy. Rozpoczyna się iście westernowy pościg, w którym uczestniczy Old Gray, równie magnetyzująca, jak tajemnicza postać Westmana. Pełen niebezpieczeństw i przygód pościg wiedzie bohaterów między innymi do Ukrytego Miasta siedziby Czarnych Stóp. Old Gray należy do cyklu powieści o Dzikim Zachodzie, obfitujących w pełne niebezpieczeństw przygody, niespodziewane zwroty akcji i zaskakujące odkrycia. Autor cyklu Wiesław Wernic jest cenionym mistrzem gatunku. Świat przygody łączy się zawsze w jego książkach z piękną narracją, charakterystycznym dla westernu przesłaniem moralnym, fascynującymi postaciami i wartościowym odzwierciedleniem realiów Ameryki w czasach westmanów i groźnych rewolwerowców.
Drugą książką Wiesława Wernica, jaką w ostatnim czasie miałem przyjemność przeczytać była Słońce Arizony. Wiesław Wernic urodził się 28 lutego 1906 roku w Warszawie. W 1936 roku ukończył Szkołę Główną Handlową, ale jeszcze w liceum wraz ze szkolnymi kolegami, między innymi Konstantym Ildefonsem Gałczyńskim, założył grupę literacką Kwadryga, której członkowie tworzyli czasopismo o tej samej nazwie. Po studiach pracował w Polskiej Agencji Telegraficznej. W 1933 na łamach czasopisma Kurier Poranny ukazała się jego pierwsza książka była to krótka powieść detektywistyczna zatytułowana Daleka przygoda. Podczas wojny Wernic był zaangażowany w działalność konspiracyjną oraz redakcję prasy podziemnej. Po wojnie pracował jako dziennikarz prasowy i radiowy najpierw, jako kierownik działu miejskiego w dzienniku Rzeczpospolita, od 1951 roku w Polskim Radiu, a następnie między 1951 a 1973 rokiem w Tygodniku Demokratycznym, gdzie pisał liczne artykuły, między innymi na temat historii Warszawy, ekonomii oraz twórczości rzemieślniczej. Autor zmarł 1 sierpnia 1986 roku w Warszawie. Arizona, rok 1883. Potworny upał. Czerwona, spękana z gorąca ziemia, potężne, zwaliste skały, olbrzymie kaktusy saguaro. Odludna mieścina Rainy Valley, z której mieszkańcy wypędzili szeryfa. Na tych pogrążonych w bezprawiu ziemiach grasuje banda bezwzględnych rabusiów o tajemniczej nazwie Słońce Arizony. Napada ona na miejscową ludność, podróżnych, którzy na swą zgubę zapuścili się w te strony, Indian z plemienia Nawaho. Karol Gordon słynny traper i przyjaciel czerwonoskórych, oraz doktor Jan wyruszają Indianom z pomocą i wdają się w nierówną walkę ze złoczyńcami ze Słońca Arizony. Kim jest tajemniczy przywódca bandytów? Czy Karol Gordon, doktor Jan, Nawahowie i Apacze zdołają rozbić bandę niosącą im zagładę? Czy odnajdą ukryte skarby Słońca Arizony?
Jedenastoletni Lena i Kacper są dla siebie nową rodziną: dziadek Kacpra i babcia Leny niedawno się pobrali. Cała czwórka, a w zasadzie piątka, bo pies babci, Malina, to również ważny bohater książki, rusza na pierwsze wspólne wakacje. Podróżują autem, które po nieudanych próbach lakierowania przybrało dziwną zgniłozieloną barwę, dlatego nazywają je Koszmarkiem. Wakacje upłyną im pod znakiem zagadek i tajemnic do rozwiązania. Pierwszym celem ekipy Koszmarka jest bieszczadzki Jawornik, gdzie zaginęła w tajemniczych okolicznościach para uczonych fizyków. Mieszkali w chacie, w której ponoć żyje coś, co "przychodzi i zabiera żywe istoty". Osobliwością Jawornika są bowiem dokonywane na miejscowym cmentarzu od XIX wieku do końca dwudziestolecia międzywojennego pochówki wampiryczne. Czy dzieci (i pies) zdołają uratować naukowców?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?