Prywatność odkodowana
Rozprawka o prawie i technologii w świecie mody
- ISBN: 9788395535505
- EAN: 9788395535505
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 364
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
52,62złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,62 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.