KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą

Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą

  • ISBN: 9788301190682
  • EAN: 9788301190682
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 16.5x23.5
  • Język: polski
  • Liczba stron: 200
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 37,81
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,81
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Tematyka monografii koncentruje się na badaniach wzajemnych powiązań pomiędzy strukturą organizacyjną a procesem zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach wysokich technologii (high-tech) działających w Polsce. (…) Monografia (…) stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, przyczyniające się w znacznym stopniu do wypełnienia istniejącej luki poznawczej w identyfikacji relacji pomiędzy atrybutami struktury organizacyjnej i poszczególnymi subprocesami zarządzania wiedzą (…). Dr hab. Agnieszka Sopińska, prof. SGH We współczesnej rzeczywistości gospodarczej wiedza stała się zasobem strategicznym, co sprawia, iż organizacje poszukują metod i narzędzi umożliwiających doskonalenie procesów związanych z jej pozyskiwaniem, tworzeniem i zatrzymywaniem w organizacji. Procesy te nabierają szczególnego znaczenia w pod-miotach innowacyjnych, wśród których najważniejszą grupą są firmy sektora wysokich technologii. Znaczna złożoność procesu innowacyjnego, coraz szybszy rozwój techniki, skrócenie cyklu życia innowacji i zmienność wymagań rynkowych sprawiają, że zdolność do intensyfikacji procesów zarządzania wiedzą staje się niezbędnym warunkiem tworzenia innowacji. W literaturze przedmiotu – zarówno polskiej, jak i zagranicznej – brakuje opracowań i badań dotyczących wpływu struktury organizacyjnej na procesy zarządzania wiedzą. Warto więc zaznaczyć, że Autorka bardzo trafnie zidentyfikowała lukę badawczą. Z tego także względu praca nosi znamiona oryginalności. Autorka podjęła się ambitnego zadania przeprowadzenia badań w dotychczas słabo eksplorowanym obszarze i w „niełatwym” do badania sektorze. Opracowanie wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, ale, co najistotniejsze, ma znaczną wartość dla praktyki zarządzania (...). Dr hab. Dagmara Lewicka, prof. AGH
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj