
PROJEKTOWANIE IKON I PIKTOGRAMÓW
- ISBN: 9788395038266
- EAN: 9788395038266
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: D2D.pl
- Format: 16x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 160
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
26,86złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,47 zł
x
Ikony i piktogramy są wszechobecne w codziennym życiu. Są to znaki, które przekazują komunikaty bez użycia słów. Dzięki nim uzyskujemy natychmiastowy dostęp do interfejsów naszych urządzeń elektronicznych. Pomagają nam również z pominięciem wszelkich barier językowych i kulturowych odnaleźć się w oznakowanych przestrzeniach.
Jest to praktyczna publikacja zawierająca studia przypadków, schematy, diagramy i przejrzyste przykłady zastosowań w różnych kontekstach, mające na celu objaśnienie takich zagadnień, jak: stosowanie siatki, digitalizacja piktogramu, przeprowadzanie korekty optycznej czy projektowanie ikon i piktogramów na podstawie krojów pisma.
Projektowanie ikon i piktogramów może być doskonałym podręcznikiem dla studentów, a dla zawodowych grafików pomocą w trakcie pracy nad ustalaniem formy, która spełniając funkcję informacyjną najistotniejszą z punktu widzenia odbiorcy winna być precyzyjna i oszczędna.
Jest to praktyczna publikacja zawierająca studia przypadków, schematy, diagramy i przejrzyste przykłady zastosowań w różnych kontekstach, mające na celu objaśnienie takich zagadnień, jak: stosowanie siatki, digitalizacja piktogramu, przeprowadzanie korekty optycznej czy projektowanie ikon i piktogramów na podstawie krojów pisma.
Projektowanie ikon i piktogramów może być doskonałym podręcznikiem dla studentów, a dla zawodowych grafików pomocą w trakcie pracy nad ustalaniem formy, która spełniając funkcję informacyjną najistotniejszą z punktu widzenia odbiorcy winna być precyzyjna i oszczędna.