Produkt turystyczny
- ISBN: 9788320818543
- EAN: 9788320818543
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: PWE
- Format: 16,2x23,7 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 464
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,30złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania:
co to jest produkt turystyczny i jak powstaje,
kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony,
w jaki sposób kalkulować jego cenę,
gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny,
jakie badania marketingowe warto prowadzić,
które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.