Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
-
Autor: Agnieszka Dejnaka
- ISBN: 9788381026758
- EAN: 9788381026758
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 569x273 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 202
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
50,08złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji